LIPS STYLE SHIA Barva: ČERNÁ&Barva: ČERVENÁ

Nyní značka LYPS STIYLE přichází na trh s kvalitním vibrátorem na rty s 10 neuvěřitelnými vibračními režimy, zabaleným do měkkého a hedvábného antialergickéh...

1 194 Kč
Dostupnost: Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do:
3.4.2024
Možnosti doručení
LIPS STYLE SHIA Barva: ČERNÁ&Barva: ČERVENÁ
LIPS STYLE SHIA Barva: ČERNÁ&Barva: ČERVENÁ
ZDARMAZDARMA

Detailní popis produktu

Nyní značka LYPS STIYLE přichází na trh s kvalitním vibrátorem na rty s 10 neuvěřitelnými vibračními režimy, zabaleným do měkkého a hedvábného antialergického silikonu. Nyní je nejen rtěnka symbolem ženskosti, ale také symbolem potěšení, evoluce a historie vyústila v uvažování a svobodu žen, potěšení pro život všeho, styl STYLE It It inspiruje v historii dámských rtěnek a na počest své 100leté historie prodej nejlepších vibračních rtěnek pro ženy současnosti!

  • Antialergický silikon
  • Dobíjecí usb v balení
  • 10 vibračních vzorů
  • 1 motor
  • Výkonná a tichá
  • Lithium-iontová baterie
  • Snadno se čistí

Ačkoli její vznik může být ještě starší, pokud vezmeme v úvahu pigmenty, které používáme egyptské a řecké kultury, text a znalosti splňují své první století a zůstává v platnosti jako komplexní symbol ženskosti.
Existuje snad žena, která nenosí v peněžence rtěnku? Možná ano, i když je nesporné, že tento prvek je symbolem ženské krásy a ikonou lidové kultury. Laboratoř slaví 100 let a zůstává nejprodávanějším líčidlem s téměř 1 000 miliony kusů po celém světě.

Historie labiálu je možná ještě starší, pokud vezmeme v úvahu primární složení žen ve starověku. V části Egypta fungovaly některé přírodní pigmenty jako základ současného líčení. Sítě se spojily a daly barvu, která se používá v oblasti očí a úst, ale zpočátku byly povoleny pouze pro aristokratickou společenskou třídu. (Přečtěte si také: Co se stane, když se ženy chtějí nalíčit?)

V Řecku si ženy v převleku malovaly rty, aby daly najevo, že jsou prostitutky, zatímco v Římě se jimi stávaly dámy z vyšší společenské třídy.


Líčili se i starověcí faraoni a králové, i když tato skutečnost zdaleka nebyla otázkou marnivosti, pro ně líčení souviselo s oddělováním duchů a léčivými vlastnostmi. Přisuzovali mu například vlastnosti, které měly odstranit zlé oko nebo představovat sílu předků.
Revoluce však měla přijít v roce 1915 z rukou amerického výrobce Maurice Levyho. S myšlenkou usnadnit aplikaci a odstranit těžkopádný proces, kdy bylo třeba použít štětec - což se dnes paradoxně vrací do módy -, Levy a další výrobci usoudili, že řešením je jednodušší a hygieničtější podání.

Po mnoha pokusech vytvořil Levy balzám ve tvaru tyčinky, který byl zpočátku poněkud nestabilní, ale později se z něj stal výrobek, který známe dnes. Stručně řečeno, vymyslel rtěnku připevněnou k plošce, která se při nošení rtěnky posouvala, a která byla uvnitř kovové tuby s víčkem. Tímto způsobem se tyčinka stala opakovaně použitelnou.
Voilá, něco tak jednoduchého je dodnes výrobkem par excellence a komplexním symbolem ženskosti. Milována většinou, ale vystavena zkoumání těch nejradikálnějších, kteří ji označují za opresivní, machistický, provokativní a nesmírně sexuální objekt, rtěnka přesto zůstává na trhu krásy.
"Líčidlo je vnímáno jako předmět spotřeby a osobní úpravy přijímaný v prostředí, kde je žádoucí modernost a kde převládá profesní úspěch jako životní cíl (...) Nesmíme však zapomínat na první funkci líčidel, a tou je vytváření iluze vizuální.

Rtěnka dočasně upravuje tvář, a tedy i způsob, jakým její uživatelky vystupují před ostatními ", jak popisuje studie Katolické univerzity v Peru nazvaná "Rtěnka: identita, prezentace a zkušenosti s ženskostí".

-Passion-red-

Tento výzkum také naznačuje, že určité barvy tyto machistické praktiky zdůrazňují. Červená barva rtů měla odjakživa eminentně sexuální konotace.

"Prvky, které identifikují ženskost, mohou být podceňovány, ale obsahují diskurzy a znalosti, které vypovídají o tom, co pro společnost znamená nejen být ženou, ale také dosáhnout určitého ideálního obrazu." Kosmetický průmysl si s těmito symbolickými hodnotami pohrává ", naznačuje text.

Spojení líčidel a reklamy dalo pravděpodobně vzniknout jedné z nejsilnějších zbraní masové propagace všech dob. Z časopisů, médií a nyní i sociálních sítí se neustálou prezentací modelů tohoto života posiluje ideál dokonalosti, módy, trendu, ideál být ženou, mužem, dítětem, homosexuálem.

Labyrint hrál důležitou roli v klíčových okamžicích dějin. Mimo to, že byl také prvkem pro divadlo, byl například produktem, který za druhé světové války uvedla na trh Elisabeth Arden v kampani, která se pod názvem "Kampaň jako povinnost" snažila snížit tón krize, kterou svět prožíval.

INFORMACE O VÝROBKU

  • Celková délka: 10,2 cm
  • Průměr: 2,5 cm
  • Hmotnost: 45 gr
  • Materiál: Materiál: ABS a silikon
  • Barva: černá a červená
  • Vodotěsnost: černá a červená: Ano
  • Dobíjecí baterie: USB

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: